GPC Parcel Services logo Kuriérske služby pre veľké firmy i bežných ľudí...

Často kladené otázky

Je pre nás dôležité, aby ste našli odpovede na svoje otázky. Preto ak máte akúkoľvek otázku, ktorá v tejto sekcii nie je zodpovedaná, obráťte sa na nás mailom, alebo telefonicky.


Často kladené otázky firiem
Sme firma a chceme pravidelne zasielať, ale nevieme ako na to...

Na to aby ste mohli využívať naše služby, je potrebné podpísať zmluvu o našej spolupráci. Pred tým však potrebujeme vedieť špecifikáciu Vašich požiadaviek a taktiež zopár informácií, ktoré nám pomôžu vypracovať cenovú ponuku. Preto nás prosím kontaktujte prostredníctvom dopytového formulára a my sa postaráme o zvyšok.


Aký bude ďalší postup po odoslaní dopytového formulára?

1. Po spracovaní dát Vám zašleme na mieru vypracovanú cenovú ponuku. Náš obchodný zástupca Vás bude kontaktovať a pomôže Vám v prípade akýchkoľvek otázok.

2. Po úspešnej dohode Vám zašleme na podpis zmluvu spolu s krátkym formulárom, do ktorého vyplníte doplňujúce údaje o Vašej firme.

3. Kuriérom od nás obdržíte štartovací balíček a na e-mail Vám bude zaslaný rozsah podacích čísel. Náš IT špecialista Vám nainštaluje SW na odosielanie a samozrejme vysvetlí, ako jednoducho sa s ním pracuje.

4. Od tohto okamihu ste schopný sami posielať balíky prostredníctvom kuriérov našich zmluvných partnerov.

Tým samozrejme kontakt nekončí. Sme tu pre Vás počas celej našej spolupráce, rovnako ako zákaznícke centrum nášho zmluvného partnera.


Dostal som cenovú ponuku ale nie som si istý výpočtom celkovej ceny za jednotlivé balíky

Pozrite si našu podstránku na výpočet celkovej sumy za každý balík. Na stránke je prehľadnou a jasnou formou znázornené ako sa celková suma za doručenie počíta.


Prišiel mi mail od GLS so zvláštnym súborom

Pravdepodobne sa jedná o počiatočný/nový rozsah podacích čísel, ktorý obdržíte pri prvotnej registrácii, alebo pri opätovnom vyžiadaní. Pri prvom obdržaní rozsahov podacíh čísel súbor jednoducho uložte do PC a NEOTVÁRAJTE HO, kontaktujte Vášho obchodného zástupcu. Pro opätovnom obdržaní uložte súbor do PC, otvorte SW GLS Connect. Z vrchnej ponuky (lišty) vyberte záložku "Nastavenia" a na nej zvoľte "Zadanie čísel balíkov". Vyskočí dialógové okno, v ktorom vyberiete uložený súbor a kliknete na "otvoriť". Podacie čísla sa naimportujú do SW a odstránia z pôvodného úložiska v PC.


Omylom som vytlačil zlý štítok

Ak sa Vám stane, že omylom vytlačíte štítok so zlými kontaktnými údajmi, zlou cenou dobierky, prípadne inými zlými údajmi nič sa nedeje. Najjednoduchšie je vytvoriť nový štítok s novým podacím číslom. Zadajte správne údaje, vytlačte štítok a nalepte na balík. Starý štítok zahoďte a zabráňte použitiu. Spoplatnenia za nepoužitý štítok sa báť nemusíte. Za odoslané balíky platíte až v momente načítania čiarového kódu na podacom štítku našim kuriérom.


Omylom som vytlačil štítky na obyčajný papier

V tomto prípade máte dve možnosti ako situáciu riešiť. Jedna je, že vystrihnete štítky nožnicami a manuálne lepidlom nalepíte na balík. Odporúčame však druhú možnosť a to rozkliknúť kartu "operácie so štítkami", a v okne zvoliť možnosť "vytlačiť ešte raz". Do dialógového okna zadajte podacie čísla štítkov, ktoré chcete opäť vytlačiť. Uistite sa, že v tlačiarni máte nami zaslaný perforovaný lepiaci papier a zvoľte možnosť "OK" a "tlač".


Omylom som zmenil nastavenia tlače

Správne nastavenie tlačiarne na perforované lepiace štítky ktoré sme Vám zaslali vykonáte nasledovne: Zvoľte kartu "Nastavenia" možnosť "Všeobecné nastavenia" a v dialógovom okne možnosť "Nastavenia tlače". V kolonke typ tlačiarne zvoľte "Laserová, atramentová tlačiareň - A4 2x2" a stlačte "OK". Teraz ste nastavili tlačiareň na správne parametre. V rovnakom okne môžete tiež meniť nastavenia predvolenej tlačiarne a vyberať z tlačiarní nainštalovaných na Váš PC (HP, PDF creator a pod.)


Ako budem platiť za využívané služby?

V mesačných cykloch Vám budú mailom zaslané vystavené faktúry spolu s podrobným rozpisom jednotlivých odoslaných balíkov. Faktúra má 7 dňovú splatnosť, prosím dbajte na dochvíľnosť.




Často kladené otázky ľudí
Chcem odoslať balík (napr. z BA do Popradu)

Jednoducho kliknite na túto stránku, zistite cenu za prepravu a objednajte si ju elektronicky cez náš formulár. Po úspešnej objednávke Vám príde potvrdzovací mail. O niekoľko hodín neskôr informácie o zásielke a faktúra. Nasledujúci pracovný deň Vás bude kontaktovať kuriér a dohodne si termín prebratia zásielky. Ďalej je to už v našich rukách.


Chcem odoslať balík do zahraničia

Postup je praktický totožný ako s balíkom na Slovensku, avšak cenník a nasledovný formulár nájdete na tejto stránke.


Prečo nejde odoslať balík v deň objednávky?

Naši kuriéri sa na svoju prácu svedomite pripravujú deň vopred. Naplánujú si trasy a vyrazia. Preto je možné príchodzie objednávky vybaviť až v nasledujúci pracovný deň. V niektorých prípadoch sa však dá spraviť výnimka, to najmä vtedy ak ste z mesta kde máme depo (BA, KE, NR a pod...). V takomto prípade sa dá operatívne volať kuriérovi a zistiť či je možné trasu zmeniť. V prípade, že to možné je, účtuje sa k cene za balík operatívny expresný poplatok vo výške 3,34 EUR.

Dá sa zásielka objednať aj telefonicky?

Dá sa, avšak za operatívny príplatok 3,34 EUR. Bezplatne sa dá objednávka vybaviť na tejto stránke.